sadsad x
asdasd
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...

Satış Sonrası Destek
  • Kırık Parça Sigortası Ne Demek?

    Kırık Parça Sigortası; web sitesinden alınan ürünlerde kırık çıkan parçaları kapsar. Teslim alınan ürün ve ürünlerde kırık parça çıkması durumunda, kırık olan parçaların detaylı fotoğraflarını, faturanın görüntüsü ile birlikte en geç 7 gün içerisinde destek@schafer.com.tr mail adresine bildirilmelidir. Bu şekilde kırık ulaşan parçaların sağlamı ile değişimi yapılır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.