Siparişim henüz kargoya teslim edilmedi. Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Arama sayfasına geri dön

Siparişinizi verdikten sonra ilk 10 dakika içinde iptalini isterseniz üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım sayfandaki siparişlerinden ilgili siparişi bulup, "siparişi iptal et" butonuna tıklayıp sipariş iptal edilmesini talep edebilirsin.

10 dakikadan sonraki iptal işlemleri için xxxx xxx xx xx numaralı schafer.com.tr Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.

Bu cevap yardımcı oldu mu?

Geri Bildirimde Bulun

Geri bildirimlerin bizim için önemlidir. İlgili içeriğin daha bilgilendirici olması için yorumlarını bizimle paylaşabilirsin.

İptal
  • Siparişimi iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?

    schafer.com.tr üzerinden oluşturduğunuz siparişleri hızlı ve kolayca iade edebilirsiniz. 

    Henüz işleme alınmamış siparişleriz için Hesabım sayfasından siparişinize ulaşıp, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

    İşleme alınmış siparişleri elinize ulaştıktan sonra iade edebilirsiniz. Cayma hakkını kullanabilmeniz için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğiniz telefon, email ya da dilekçe ile bildirmeniz gerekmektedir.

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanun ve mesafeli sözleşmelere dair yönetmelik gereğince, ürünü teslim aldığın tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanarak, sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünü iade etme hakkın bulunmaktadır.

    Cayma hakkını geçen sürede ise ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade etmeyi talep edebilirsiniz. Bu durumda karşı ödemeli olarak ürünü, mevcut tüm fatura ve irsaliyeleri ile birlikte, ürünle gönderilen iade formunu doldurup, iade formundaki adrese Yurtiçi Kargo firmasıyla gönderebilirsiniz. schafer.com.tr'den yaptığınız alışverişlerde iade ve değişim süreçlerinde kargo ücreti ödemezsiniz. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili ekibimiz tarafından incelenir, tekrar satışına engel bir durum bulunmadığı takdirde iade talebiniz kabul edilir. İade talebinin red edilmesi durumunda konuyla ilgili açıklamanın yer aldığı bir mektup tarafına ulaştırılacaktır.

    İade süreci başladıktan sonra süreç takibini xxxx xxx xx xx nolu schafer.com.tr Müşteri Hizmetlerinden sağlayabilirsiniz.

  • Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

    Cayma hakkını kullanabilmeniz için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde ürünü iade etmek istediğini telefon, e-mail ya da dilekçe ile bildirmeniz gerekmektedir.

    Ardından ürünü, mevcut tüm fatura ve irsaliyeleri ile birlikte, ürünle gönderilen iade formunu doldurup, iade formundaki adrese Yurtiçi Kargo firması ile alıcı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Cayma hakkı talebinden sonra en geç 10 gün içinde ücret iaden yapılır.

  • İade sürecinde kargo ücreti kime aittir?

    schafer.com.tr'de 30 gün içindeki bütün iade ve değişim işlemlerinde kargo ücreti schafer.com.tr tarafından ödenmektedir.

    İade ve değişimlerinizde ürünleri Yurtiçi Kargo firması ile hiçbir ücret ödemeden gönderebilirsiniz.

  • Siparişim henüz kargoya teslim edilmedi. Ürünü değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

    Henüz kargoya verilmemiş siparişlerdeki ürün değişikleri için 0212 444 20 63 numaralı schafer.com.tr Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.

  • Ürünümü değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

    Değiştirmek istediğiniz ürünü tarafına gönderilen fatura/irsaliyeyle birlikte ve siparişinizle gelen iade/değişim formunu doldurarak gönderebilirsiniz. İade/değişim formunun üst bölümünü kargonun içine ekleyip, alt bölümünü ise kargo paketinin üzerine yapıştırabilirsiniz.

  • Ürün değişimlerde kargo ücreti kime ait?

    schafer.com.tr'de 30 gün içindeki bütün değişim işlemlerinde kargo ücreti Schafer tarafından ödenmektedir.

    İade ve değişimlerinizde ürünleri Yurtiçi Kargo firması ile hiçbir ücret ödemeden gönderebilirsiniz.

  • Değişim ve iadelerde ürünü hangi adrese göndermeliyim?

    İade ve değişimlerde ürünü iade formunda da yer alan aşağıdaki adrese göndermelisiniz.

    Alıcı: -

    Adres: -